Viel schnee! - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu Viel schnee! - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu

Viel schnee!

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

14 Januari 2012 | Oostenrijk, Viehhofen

Hallo allemaal!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een reisverslag heb gemaakt dus hier komt er dan weer eens eentje!

De afgelopen week heeft het zo veel gesneeuwd wel 4/5 dagen achter elkaar en ook echt heeel erg veel. Vandaag heeft het ook weer gesneeuwd en op sommige plaatsen ligt er nu gewoon 2 meter sneeuw! Veel mensen zijn nu ook bezig de sneeuw van hun daken aan het halen omdat het anders 'lawine' gevaar kan opleveren..

Ben woensdag nog met Fransien en haar vrienden die in Hinterglemm verbleven wezen skieen. We stonden al om 9 uur op de piste en zijn na het lekkere eten in een hutje op de piste nog verder gegaan met Gerrit. We hebben er echt een lange dag van gemaakt want we gingen in de laatste lift om half 5 en deden toen nog een redelijk lange zwarte piste afdaling naar beneden. Hierna was ik echt kapot! Heb thuis gekeken hoeveel km we geskied hadden (dat kan je op een website volgen als je je skipasnummer invoert) je kunt zelfs zien welke liften je hebt genomen en hoelang je over een afdaling gedaan hebt. We hadden deze dag gewoon 46 km geskied!!

Ik heb nu lekker een paar dagen vrij, en die week daarna moet ik wel 6 dagen achter elkaar werken omdat Fransien dr vriend er dan is. Maar daar staat wel tegenover dat ik ook een paar dagen extra vrij ben als papa, mama, daf en de familie Joziasse komen! :D

Nou dit was het dan wel weer eventjes voor nu.

We gaan lekker wat drinken in de Bollo met ze viertjes.

Tschüss!! x

• 15 Januari 2012 - 09:29

Mam:

nou, dat ziet er goed uit. dat worden 4 sneeuwkettingen om naar boven te komen. geniet maar van je vrije dagen.

• 15 Januari 2012 - 18:28

Jenny:

Hoi Stephanie,
    Ik kan je vertellen dat de familie Joziasse er héél veel zin in heeft. Leuk dat je een paar extra dagen vrij bent als wij met z'n allen komen. Wij zijn de weken aan het aftellen!

• 16 Januari 2012 - 09:12

Jolande:

Hey steef!
    Ziet er mooi uit daar, met al die sneeuw!
    Leuk dat je het naar je zin hebt daar, geniet van je vrije dagen!

xxx

• 23 Januari 2012 - 20:52

Josephine:

Hoi Stephanie, dankzij oma kan ik je nu ook volgen. Wordt wel een beetje jaloers hoor en moet terugdenken aan mijn eigen stage in Duitsland. Geniet er maar lekker van, want je hebt een GIGA tijd daar.
    Groetjes!