Goed begin van het nieuwe jaar? - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu Goed begin van het nieuwe jaar? - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu

Goed begin van het nieuwe jaar?

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

05 Januari 2012 | Oostenrijk, Viehhofen

Ik begin het nieuwe jaar niet zo heel goed, had al vanaf vorige week donderdag zeer in mn keel. Ben gisteren (weeral) naar de dokter geweest en heb dus keelontsteking, nu dus medicijnen gekregen en veel thee met honing drinken.

Verder gaat het hier allemaal goed hoor! Vandaag ben ik vrij dus heb ik alle tijd om te wassen, strijken op te ruimen en stof te zuigen! hahaa. Als ik niet 'ziek' was geweest was ik sowieso wezen skieen/snowboarden ook al sneeuwt het hier nu.

De komende paar dagen geven ze veel wind en sneeuw af dus dat wordt nog wat zaterdag met al die afreizende en aankomende gasten.. waarschijnlijk lekker hectisch dagje want iedereen moet sneeuwkettingen om doen, maar er zijn altijd mensen die niet luisteren: ja maar ik heb een 4x4 dat lukt wel. Nou dus niet, maar ja daar komen ze dan vanzelf wel achter als ze midden op de weg naar boven stil staan en niet meer verder kunnen..

Deze week hebben we ongeveer 80 aankomsten dus al een stuk minder als vorige week. Langzaam aan wordt het nu weer ietsjes rustiger.

Ik ga nu eventjes met Gerrit om boodschappen!
doeiii!! tschuss! xx