Tussendoortje - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu Tussendoortje - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu

Tussendoortje

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

08 Maart 2012 | Oostenrijk, Viehhofen

Halloooo,

Het begint de afgelopen 2 weken steeds warmer te worden, wat betekend: papperige sneeuw! Wel heerlijk dat het zonnetje weer eens schijnt :D
Over de sneeuw maak ik me nog niet zo'n zorgen omdat de voorspellingen hier zijn dat we nog tot midden april kunnen skieen hier! En anders kunnen we altijd nog uitwijken naar Kaprun (de gletscher). Het sneeuwde vandaag, maar ik had toch zin om te snowboarden dus dacht ik, ik ga gewoon. Totdat ik boven kwam.. hahaa het sneeuwde, was mistig, waaide redelijk en de piste was ijzig geworden.. Dat hield ik dus niet lang vol, dus ben ik maar weer naar huis gegaan. Lekker nog eventjes gezwommen en in het bubbelbad gezeten met Felix.

Ook zijn we nog naar Hinterglemm gegaan om 's avonds op een verlichte piste te rodelen. Dat was super leuk! Je ging echt hard, we zijn 3x op en neer geweest en daarna nog even met onze skikleding aan de Apres ski hut in gedoken :)

Je zou denken de voorjaarsvakantie is nu voorbij, geen drukte meer. Nou dus niet! Dit weekend zitten we gewoon nog helemaal volgeboekt! Ik denk dat het komt omdat er nog zoveel sneeuw ligt en het natuurlijk ook nog eens lekkerder weer begint te worden volgende week.

Over 2 weekjes mag ik wat 'afwisselend' werk gaan doen. Ik ga meehelpen in de Bollo club (animatie) en de technische dienst. Ik blijf nog wel gewoon een paar dagen in de week receptie werk doen.

Tot mails/skypes/facebooks ;p haha

Kus Stephanie


  • 08 Maart 2012 - 18:00

    Chris, :

    he meisje, volgende weel wordt het lekker zonnetje, Elma zit in Wenen.
    groetjes mam, pa

  • 08 Maart 2012 - 18:00

    Chris, :

    he meisje, volgende weel wordt het lekker zonnetje, Elma zit in Wenen.
    groetjes mam, pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Viehhofen

Stephanie

Actief sinds 30 Maart 2011
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 19507

Voorgaande reizen:

21 Februari 2016 - 17 Juli 2016

Stage in Duitsland, Keulen

02 September 2015 - 08 Februari 2016

Studeren in Spanje, Murcia

19 November 2011 - 21 April 2012

Stage in Oostenrijk, Viehhofen

Landen bezocht: