voorjaarsvakantie - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu voorjaarsvakantie - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu

voorjaarsvakantie

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

27 Februari 2012 | Oostenrijk, Viehhofen

Hoii allemaal!

We zijn weer al een paar weekjes verder, dus weer vanalles gedaan.

We zijn uit eten geweest met collega's in Viehhofen zelf in een echt 'ouderwets' Oostenrijks gasthof. Hier hebben we Pinzgauer kasnocken gegeten, typisch Oostenrijks gerecht. Ik had het nog nooit gegeten, maar het lijkt een beetje op macaroni met gebakken uitjes erover. Het was best lekker we kregen een mega grote pan in het midden van de tafel en daar hebben we dan met zn achten uit zitten eten! hahaha

De voorjaarsvakantie is nu voor de 2e week in volle gang, dus dat betekend veel te doen.

Vorige week zijn mn zusje en familie joziasse hier voor een weekje geweest. Dat was super gezellig, lekker geskied & gesnowboard en uit eten geweest.
Jammer dat papa & mama er niet bij waren, maar volgend jaar genieten jullie gewoon dubbel!
Natuurlijk van iedereen uit nederland nog lekkere Hollandse producten mee gekregen en ook nog wat cadeautjes, super bedankt allemaal!

Het was hier natuurlijk ook carnaval, dus heb ik op faschings- Dienstag ook een costuum aan gemoeten.. als monnik..

Nou dat was het dan wel weer!
Grüßen! Xx Stephanie

• 28 Februari 2012 - 20:12

Oma L. E Opa M.:

Hoi Stephanie:
    Vlug even een berichtjr uit Sluis. Van je mama gehoord dat jullie bijna zonder water zaten! Is dat probleem nu al opgelost? Zekunnen toh zomaar niet de kraan dichtdraaien? En zit het Park vol?
    Hans vertelde me dat hij in de aprés-ski baar wel eens een HEISSE OMA gedronken had! Wat is dat? Zou dat iets voor mij zijn?
    Je kunt ook maar moeilijk naar Carnaval gaan met een Dirndl aan, dan was je teveel herkenbaar hé!
    Zeg dat is wel vlug gegaan hé, ik zie dat je over 52 dagen weeral naar huis komt! Schiet het een beetje op met je huiswerk?
    Heb ook nog een hele bende foto's van Daphne doorgekregen. Leuk zeg!
    Je moet ook veel groetjes van Opa hebben en ook van Joke die vraagt ook altijd naar je.
    Dat was het dan weer.
    Veel groetjes aan allemaal en liefs voor jouw.
    Oma L.

• 29 Februari 2012 - 12:22