Salzburg & meer.. - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu Salzburg & meer.. - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu

Salzburg & meer..

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

22 Maart 2012 | Oostenrijk, Viehhofen

Hallo allemaal!

De laatste weken niet zoveel nieuws meer, vandaar dat de reisverslagen minder worden haha.

Ik ben een dagje naar Salzburg geweest samen met Felix dat was erg gezellig. We hebben heeeel veel gelopen en rondgekeken in gebouwen en natuurlijk ook geshopt.

De laatste 2 weken is het bijna elke dag nog wel lekker zonnig weer geweest, echt heeeerlijk! :)

Lekker 's ochtends skieen en smiddags op de piste in een ligstoeltje zitten.

Verder zijn Gerrit z'n ouders en Fransien dr moeder nog langs geweest.
Ook heb ik eindelijk mn schoolwerk een beetje klaar, heb mn portfolio/bewijzenmap meegegeven aan Gerrit zijn ouders zodat ik hem niet op hoef te sturen.

Ook is onze Oostenrijkse collega nu met zwangerschapsverlof, dat is hier al 2 maanden van te voren! We zien de baby waarschijnlijk niet meer want ze is 10 mei pas uitgerekend en dan zijn wij alweer nach Hause!
We hebben nu dus een nieuwe collega, we kenden haar al een beetje omdat ze bij het restaurant naast ons werkte.

De jongens komen nu ook gedeeltelijk bij de receptie. Deze week ging Fransien bij de Bollo club & de Technische dienst, en dat mag ik volgende week gaan doen. Is wel leuk om weer eens wat afwisseling te hebben.

Nog 3,5 week en dan zijn we weer thuis! :D Yeeeaah. Ga bepaalde dingen wel missen hoor het klimaat hier is zooo lekker als de zon hier zit is er bijna geen wind en wordt je snel bruin en de sneeuw ga ik natuurlijk ook missen! Geen vrije dagen meer op de piste.. schade! De sneeuw wordt al wel slechter doordat het te warm is dus papperige sneeuw zeker aan het einde van de middag, maar ja dan gaan we gewoon lekker zonnen ;p

Nou ja dit was het dan wel weer een beetje ;p

Tschüss doeiii!

• 23 Maart 2012 - 08:21

Mam,pa Daphne:

hoi, leuke foto's van Salzburg

• 23 Maart 2012 - 12:54

Jolande:

Hee Steef,

gaat snel hea.... de tijd ;)
    Nog maar een paar weken en dan ben je weer in Nederland :) Joehoe moeten we nog wel ff gaan vieren....!

Succes met de laatste weekjes...

xxx

• 23 Maart 2012 - 15:32

Jenny En Erik:

Als ik die foto van die kaiserschmarrn zie zou ik zo weer naar Oostenrijk willen komen!
    Voor jou wordt het nu echt aftellen. Groetjes uit Vrouwenpolder