Wieder zu Hause - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu Wieder zu Hause - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu

Wieder zu Hause

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

26 April 2012 | Oostenrijk, Viehhofen

Ik ben nu alweer een weekje terug thuis, na 5 maanden wieder zurück in die Niederlande! :D

Het wordt zelfs alweer een beetje gewoon ;p

De laatste weken hebben we nog allemaal leuke dingen gedaan. We zijn nog 2x uit eten geweest met collega's, de ene keer in een gezellig restaurantje en de andere keer in de Bistro.

Andrea is onder tussen nog met zwangerschapsverlof gegaan (dat is hier al 2 maanden van te voren). Dus iemand anders moest haar plaats innemen, dat werdt Karo. Zij werkte al in het restaurant naast ons en had in de zomer ook al eens een paar weken bij de receptie gewerkt.

Verder zijn we nog met z'n allen gaan quad rijden, dat was echt super gaaf! Andrea was ook gekomen en heeft toen nog wat foto's van ons gemaakt.

Verder hebben we natuurlijk nog geprobeerd om zo veel mogelijk te kunnen genieten van de sneeuw en het lekkere zonnetje. Ik wilde wel met een bruin gezicht thuis komen natuurlijk ;)

In totaal heb ik in Saalbach-Hinterglemm-Leogang en Zell am See zo'n 1138 km geskied :D
Eigenlijk heb ik nog meer geskied maar Kaprun wordt niet bij de Skiline gerekend jammer genoeg..

Het laatste weekend waren papa & mama er ook, en zijn Fransien en ik de zaterdag samen met papa in Kaprun wezen snowboarden. Zondag hadden we afgesproken met Gerda en Phillip en hebben we nog geskied met hun. Ook mama is mee gegaan naar boven en heeft daar in een soort van grot gekeken met bergkristallen en verschillende tentoonstellingen en filmpjes. 's Middags hebben we lekker op de piste gegeten met zijn allen, en daarna zijn Fransien, papa en ik nog eventjes verder gaan skieen. De verse sneeuw was super, alleen jammer genoeg was het weer wel slecht, dichte mist. Maar ja toch nog lekker genoten van de laatste daagjes daar.

Natuurlijk ook nog de hele boel in moeten pakken, en de kamer schoongemaakt.

Toen we 's ochtends vertrokken met de auto zat die tot het dak volgeladen, maar alles paste erin :D

We hebben echt goed doorgereden, 1 stop en 10 uur verder waren we weer terug thuis!

Ik heb m'n stage afgerond met een 8,5 en straks moet ik weer naar school voor het laatste jaartje school.

Nou dit was het dan wel weer!
Auf Wiedersehen! :)

• 26 April 2012 - 21:10

Leinie:

Fijn dat je een goed cijfer hebt!
    School is straks een stuk makkelijker met al die ervaringen.
    de groeten thuis..