Zell am See en nieuwe ski's! - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu Zell am See en nieuwe ski's! - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu

Zell am See en nieuwe ski's!

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

11 Februari 2012 | Oostenrijk, Viehhofen

Nou we zijn al weer een paar weken verder, dus denk ik wel weer eens tijd voor een reisverslag.

Ondertussen is Fransien d'r vriend ook al geweest, maar jammer genoeg hadden ze heel veel pech. Hij brak z'n sleutelbeen op de eerste dag dat ze gingen skieen.. Gelukkig kon hij nog wel hier blijven en hebben ze het hopelijk toch nog naar hun zin gehad.

In mn vrije tijd heb ik natuurlijk geskied en gesnowboard. Ook heb ik mn snowboard maar eens een waxbeurtje laten ondergaan omdat dat eigenlijk wel hard nodig was haha.

Een paar dagen geleden ben ik met Fransien eens naar Zell am See gegaan om te skieen. Wel een leuk gebied, alleen vergeleken met Saalbach-Hinterglemm zooo klein! We hebben in Zell am See nu bijna elke piste wel gezien, in 1 dag!
Hierna zijn we nog eventjes naar Kaprun geweest naar een grote intersport winkel en eindelijk heb ik hier ski's gekocht! :D Ik was al langer op zoek maar wist gewoon niet goed wat voor ik wilde, maar toen ik deze zag dacht ik ja dat zijn ze!
Daarna nog eventjes wat boodschapjes gedaan, en het 'dagje uit' zat er alweer op!

Ook is onze stagebegeleidster nog langs geweest. Alles een beetje doorgenomen en gekeken wat er nog gedaan moest worden. Ook nog gezellig op kosten van de school 's middags gegeten :)

Nou ik moet zo gaan werken tot 21 uur en het is zaterdag dus in Dirndel (Oostenrijkse 'klederdracht' zegmaar)
Dus ik ga er maar eens vandoor!

Pfird euch! X

  • 12 Februari 2012 - 19:40

    Mam:

    Hè liefje, leuke skies heb je gekocht. Eindelijk ! En ze gaan als de brandweer. Hier lekker geschaatst op Noren . Je zus komt bijna . Geniet maar lekker! Groetjes mam, pa en Daphne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Viehhofen

Stephanie

Actief sinds 30 Maart 2011
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 19504

Voorgaande reizen:

21 Februari 2016 - 17 Juli 2016

Stage in Duitsland, Keulen

02 September 2015 - 08 Februari 2016

Studeren in Spanje, Murcia

19 November 2011 - 21 April 2012

Stage in Oostenrijk, Viehhofen

Landen bezocht: