Diner en meer! - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu Diner en meer! - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu

Diner en meer!

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

24 Januari 2012 | Oostenrijk, Viehhofen

Nou hier ben ik weer eens ;)

Het sneeuwt hier alweer zo'n 5 dagen achter elkaar, de ene dag wat minder dan de andere maar toch er komt steeds weer meer en meer. Op de berg ligt nu zo'n 2,6 meter sneeuw! Hahah als het zo doorgaat kunnen we eind maart nog skieen!

Vorige week ben ik een paar keer wezen skieen en snowboarden, paar dagen lekker zon gehad maar ook 1 dag waarbij het heel de tijd regende & sneeuwde dat was wel jammer (maarja wat doe je eraan he?)

Verder is het hier eigenlijk helemaal niet zo slecht qua weer (we hebben niet zo vaak regen als in Nederland en veel wind is hier eigenlijk ook niet vaak). Eigenlijk is het in de winter hier gewoon heeerlijk weer ;p

Zondag avond hebben we voor onze collega's een lekker etentje gehouden!
Een vier gangen diner bestaand uit:
tomatensoep met stokbrood & kruidenboter, rösti met groente, Hongaarse goulash met aardappels en rijst en als nagerecht Rijstepap :)

Iedereen vond het gelukkig lekker en het was ook gezellig met z'n allen!

Ook heb ik vorige week in de Apres ski gewerkt, is echt leuk lekker drankjes inschenken: Glühwein, heiße Schoko mit Sahne (und rum vielleicht), Jagathee, bier tappen, en glazen ophalen & in de vaatwasser zetten. Ook krijg je dan gratis eten als je die dag werkt, mag je gewoon van de menukaart kiezen :D hihi lekker hooor!

Ik zit hier nu alweer 2 maanden, eigenlijk gaat de tijd best snel!
Ennn over 3,5 week komen papa, mama, zusje en fam. Joziasse al!:D

Ben vandaag vrij maar het sneeuwt best hard en het is mistig, dus niks te zien op de piste. Dus ben ik maar thuis gebleven, ga nog even aan school werken en Fransien helpen met de spulletjes naar het appartement brengen, want haar vriend komt vanavond!

Vanavond ga ik met de jongens weer eens rodelen, want eindelijk hebben er weer genoeg mensen zich opgegeven om mee te gaan. Dus dat wordt lekker uit eten.

Dit was hem wel weer voor nu!
Bis später! Tschüss!

• 24 Januari 2012 - 13:40

Mam:

natuurlijk kan je nog skieën in maart, ook nog in april. ha, ha .
    nou oppassen met het rodelen , niet te hard van die berg af!