Silvester! - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu Silvester! - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu

Silvester!

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

31 December 2011 | Oostenrijk, Viehhofen

De laatste paar dagen heeft het dag en nacht gesneeuwd, dus je kunt je misschien voorstellen dat er nu echt een heel pak sneeuw ligt.
Vorige week was het park niet helemaal vol maar wel bijna, en vanochtend gingen er dus veel mensen weg. Al die appartementen moesten nog schoongemaakt worden en er stonden alweer mensen te wachten tot dat ze hun appartement in konden gaan.. Vaak kon dat nog wel even duren (normaal gezien staat vast dat de appartementen om 15 uur klaar zijn).
Ik moest werken tot 18 uur en toen waren al bijna alle mensen aankomen!

Ook kan je bereitschaftdienst hebben dat betekent dat mensen je kunnen bellen op de 'praktikantenhandy' als ze vragen hebben of als de receptie al dicht is en ze hun sleutel nog moeten krijgen, of als ze iets missen in hun appartement bijvoorbeeld handdoeken, bedlinnen of een pan etc..
Deze 'dienst' heb ik dus dit weekend, dus ik moet de hele dag en nacht bereikbaar zijn.

We gaan straks nog uit in Hinterglemm en daar vieren we dus ook Silvester (Oud & Nieuw!).

Ik wens iedereen alvast een gelukkig nieuw jaar!!! :D Viel glück zum neues Jahr!! 2012!

Pfird euch! tschüss!

X Stephanie

• 01 Januari 2012 - 10:17

Mam:

Lekkere oliebollen! Gelukkig Nieuwjaar!
    Pa , Mam , Daphne

• 02 Januari 2012 - 09:54

Myriam:

nog een gelukkig nieuwjaar en goede gezondheid en dat je het naar je zin mag hebben.ook de groeten van opa en oma doei xxxx
    myriam