Geburtstag! - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu Geburtstag! - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu

Geburtstag!

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

21 December 2011 | Oostenrijk, Viehhofen

Hallo!

Op m'n verjaardag vroeg opgestaan om de broodjesservice te doen, om 8 uur moeten alle broodjes bij de gasten aan de deur hangen!

Van de andere praktikanten heb ik een leuk cadeautje gekregen, lekkere parfum :D

Bij de receptie eerst 15 kilo aan kerstkoekjes verdeeld over 115 bordjes in elk appartement dat bezet is komt zo'n bordje te staan bij Kerst :)

Ooh ja en niet te vergeten een lekkere sachertorte gekregen van de manager!

Vanavond laat eten want de jongens moeten nog kinderdisco doen in de Bollo-club. Dit zal de komende tijd nog vaak voorkomen! We gaan ook nog uit vanavond naar Hinterglemm.

Deze zaterdag op kerstavond hebben we iets van 90 aankomsten dus dat wordt lekker druk! Zondag is het kerst en moeten we werken maar daarna gaan we lekker gourmetten met ze viertjes in onze keuken, want in het restaurant in het park was alles bezet en dus mochten we het meenemen.
Maandag is het natuurlijk 2e kerstdag en dan gaan we zelf eten klaarmaken een lekker biefstukje met iets erbij (dat moeten we nog verzinnen, haha).

Iedereen hele fijne feestdagen!

Liefs, Stephanie

• 21 December 2011 - 18:08

Tante Veronique:

Viel Gluck zum geburtstag

Wat zeg je daarvan ik met mijn duits
    vele groeten vanons alle en niet zat zijn vanavond .

• 21 December 2011 - 19:42

Leinie:

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    Fijne kerstdagen en goed 2012.
    groet ook je ouders, van de moeder van Fransien.

• 21 December 2011 - 19:49

Fransien:

*correctie: restaurant is niet bezet maar we kunnen alleen op zaterdag gourmetten! en dan werken wij tot zeer laat..