Weihnachten! - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu Weihnachten! - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu

Weihnachten!

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

26 December 2011 | Oostenrijk, Viehhofen

Schöne Weihnachten!

Vanaf vorige week is de drukte eigenlijk pas écht begonnen.
Zaterdag meer dan 90 aankomsten gehad en was dus ook kapot daarna, maar ja toch nog uitgegaan in het Apres ski paleis in Hinterglemm!
De volgende ochtend (1e kerstdag) met maar 3 uurtjes slaap stond ik weer klaar voor de broodjesservice en vervolgens tot 19.00 uur 's avonds werken. Hierna hebben we de tafel gedekt en alles klaar gezet om te gaan gourmetten! Was super lekker en gezellig. Toen we uiteindelijk hiermee klaar waren om half 10 's avonds hahaha hebben we de cadeautjes uitgepakt (we hadden lootjes getrokken).

Nou vandaag (2e kerst)zijn we weer lekker aan het werk tot 19.00 uur en voor vanavond hebben we een lekker menu opgesteld!
Voorgerecht tomatensoep met stokbrood,
hoofdgerecht biefstuk met pepersaus en gebakken groente, salade en frietjes (door Fransien), en als nagerecht lekkere rijstepap (selfmade by me haha). Krijg er nu al zin in!

Bis später! Tschüss!

Liefss, Stephanie

p.s. foto's komen nog!

• 26 December 2011 - 13:23

Oma L.:

Heb netop de tv bij het Nieuws gehoord dat er brand geweest is in Saalbach-Hinterglem in een Hotel!
    Dat is toch reelijk dicht bij jullie in de buurt? Weet je er iets an?
    Voor vanavond jullie allemaal SMAKELIJK ETEN!
    lieve Groetjes Oma L.