Skieen en meer! - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu Skieen en meer! - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu

Skieen en meer!

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

15 December 2011 | Oostenrijk, Viehhofen

Da bin ich wieder!

Op het park wordt het steeds drukker en drukker, meer kinderen in de bolloclub dus meer lawaai en rommel en dus ook onze kamerdeur telkens weer op slot doen om te voorkomen dat er ineens een kind in je kamer staat.

Heb het zelfs al gehad dat er ineens een vent in zn zwembroek in mn kamer stond. Zegt ie ja (in gebrekkig engels) dat hij zijn kleding in de hokjes bij de sauna heeft laten liggen en dat zijn sleutel van zijn appartement daar ook in ligt dus dat die nu niet weg kan.. Dus ik maar mee en kijken of mijn sleutels op die deur pasten maar jammer genoeg niet. Toen maar iemand gebeld en gevraagd wie die sleutel heeft en hem toen gehaald. Die mensen weer helemaal blij dat ze hun spullen terug hadden haha.

Verder waren we gisteren met z'n 4en tegelijk vrij dat komt waarschijnlijk niet meer voor of in iedergeval niet vaak. Dus zijn we met zijn allen gaan skieen in Saalbach-Hinterglemm, ook onze stagebegeleidster/ collega was mee. Ze is vroeger skilerares geweest, dus dat was erg handig voor Felix omdat hij nog niet heel goed kan skieen. Hij is nu zelfs een rode piste afgekomen dus na 5 maanden houd hij ons vast en zeker bij.

We hebben 's middags ook nog in een lekker restaurantje op de piste gegeten (op kosten van de baas :D hahah hij stelde het zelf voor! dus dan zeggen wij geen nee ;p)

Na het skieen zijn we ook nog even naar een apres ski bar geweest.

Dit weekend zitten de appartementen bijna vol, vandaag stuk of 30 aankomsten gehad en morgen weer bijna 40 en daarna nog wat aankomsten. Bij kerst zitten we nog niet helemaal vol maar bij oud&nieuw zijn we helemaal volboekt dus de aankomende weken worden lekker drukke weken.

We moeten om de week (we wisselen dit af met de jongens) het zwembad sluiten, en vaak gaan we er dan nog eventjes lekker in of in het bubbelbad erg lekker na een lange dag even ontspannen :)

Ik heb vandaag ook de eerste cadeautjes en verjaardagskaarten & kerst kaarten gehad. Bedankt allemaal!

Nou ik ga lekker eten want de Goulash is klaar! Selfmade by Gerrit (en beetje door Felix) Mahltzeit!

Pfirt euch!

Liefs, Stephanie

• 15 December 2011 - 18:50

Tante Monique:

Jeetje, wat werkt die Frans/Oostenrijkse post snel. Heb die warme winterkousen dinsdag (eergisteren) op de post gedaan en nu ze ik ze al bij jou liggen ;))

• 15 December 2011 - 18:50

Tante Monique:

• 15 December 2011 - 20:33

Mam:

nou je broek is ook al gearriveerd , dus de NL post is ook snel.
    leuke foto's.