Sleeën in een dik pak sneeuw! - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu Sleeën in een dik pak sneeuw! - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu

Sleeën in een dik pak sneeuw!

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

08 December 2011 | Oostenrijk, Viehhofen

Hallooo,

De laatste paar dagen heeft het best veel gesneeuwd ongeveer dag en nacht door. Dat betekend dat er nu een lekker dik pak sneeuw ligt, en dat nu sommige liften in Saalbach-Hinterglemm eindelijk open gaan!

De mannen hier zijn al druk bezig geweest om de sneeuw te ruimen, de eerste dag moesten ze auto's het park op slepen want ze kwamen er niet op haha! Op die dag waren Fransien en ik vrij. We konden het park niet af, want Gerrit had nog geen sneeuwkettingen en we hadden op het weerbericht gekeken om te gaan skieën in Kaprun maar ja het stormde en sneeuwde daar, dus dat leek ons ook niet echt een goed idee.
Toen dachten we dan gaan we toch sleeën! Haha dat was ook niet zo een heel groot succes want we bleven telkens vast zitten omdat er gewoon té veel sneeuw lag. Haha we hebben ook nog een sneeuwpop gemaakt.

Gisteren zijn we terwijl het sneeuwde in het buitenzwembad gaan zwemmen! Dat was echt wel grappig. Ook nog eventjes iets gaan drinken met ze viertjes.

Onze kamer hebbben we trouwens ook al een beetje versierd met kerstversiering, lichtjes en kaarsjes :) Zodat het een beetje gezellig hier wordt!

Tschüss!
X Stephanie

• 08 December 2011 - 22:22

Jolande:

Hoi Steef!

ziet er echt super uit daar! Jij kan in ieder geval wel zeker zijn van een witte kerst haha.
    Veel plezier en succes nog :D

xxx

• 09 December 2011 - 09:53

Max En Loes.:

Hoi Stehanie:
    Mooie sneeuw foto's zeg! Wordt er ook nog wel es gewerkt? Sorry hoor was niet zo bedoeld. Geniet er nog maar lekker van nu het nog kan!
    Is de Voedel Expres uit NL al aangekomen? Da's wel leuk he? en heeft Gerrit al neeuwkettingen?
    Je krijgt ook nog de groetjes van Val(judge) en Ron. We heben nog eens samen met hen gegeten bij Kathy en Gildo! Hebben gisteravond wat gegeten bij Andric en ik had een glaasje teveel op, dus vandaag maar een sedergieneke nemen voor m'n hoofd en 2 dagen op water en brood!
    Komt ook weer wel goed.
    Verder weinig te melden.
    Groetjes en liefs Oma L. xxx

• 09 December 2011 - 18:16

Pa, Mam & Daphne:

Hé leuk dat het zoveel gesneeuwd heeft,
    leuke foto's. Is de oliebollenmix al gearriveerd?
    Succes met de drukte volgende week.