Werken, snowboarden & Krampus - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu Werken, snowboarden & Krampus - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu

Werken, snowboarden & Krampus

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

27 November 2011 | Oostenrijk, Viehhofen

Hallo allemaal!

hier weer eens een berichtje van mij,want ik zit hier nu alweer 9 daagjes. Afgelopen week hebben we eigenlijk best veel gedaan. Vorige zondag zijn Fransien en ik nog wezen snowboarden met m'n ouders in Kaprun. Maandag was mijn eerste werkdag, we kregen wat uitleg en daarna mochten we in alle 126 appartementen de informatiemappen gaan vervangen. Er zijn hier mega veel trappen, dus je raad het al.. de volgende dag spierpijn. Ook nog gordijnen gewassen van 6 appartementen (lijkt weinig maar bij sommige appartementen hingen er meer dan 20 gordijnen..)
Woensdag kregen we uitleg hoe het er een beetje in de receptie aan toe gaat, en wat je allemaal moet doen als er een aankomst is. Donderdag nog wezen snowboarden met Fransien en papa & mama. Gerrit was donderdag ochtend aangekomen, dus gingen we gezellig met z'n 5en uit eten.
Vrijdag gingen papa en mama 's ochtends weg en moesten Fransien en ik weer werken.Zaterdag was ik vrij en Gerrit moest pas deze maandag werken, dus gingen we lekker snowboarden :D
's Avonds gingen we naar een soort van Sinterklaas (Krampus noemen ze dat hierzo)alleen heeft deze sinterklaas geen zwarte pieten, maar enge monsters/heksen en rare beesten. Ze hebben ook allemaal een roe bij zich en slaan je er ook serieus mee! De rode strepen staan nog op m'n been..
Zondag moest ik werken tot 12 uur en daarna even ski's gehaald samen met Felix. Ook nog even geskied op het pistetje achter de receptie (die als enige in Viehhofen al geopend is) Thanks to the sneeuwkanonnen! hahaa.

Nou dit was hem weer hoor!

Grüßen aus Österreich!

X Stephanie

• 27 November 2011 - 19:42

Mam:

Hè leuk die reisverslagen. Ga zo verder. Groetjes mam

• 29 November 2011 - 10:14

Erik En Jenny:

Hoi Stephanie,

Als wij je verhaal lezen en de foto's zien, krijgen we er veel zin in om ook die kant op te komen. Moet er eerst nog wel een beetje sneeuw gaan vallen! Groeten en veel succes Erik en Jenny

• 02 December 2011 - 19:54

Max En Loes.:

Heel veel groetjes uit Sluis. We hebben je gevonden hoor! Nu hoef je niet elke keer een berichtje te sturen, we kunnen het nu hierop een beetje volgen! Hier verder alles okay en we hopen dat je daar ook wat te doen hebt? Groetjes en liefs Opa en Oma.