We zijn er! - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

18 November 2011 | Oostenrijk, Viehhofen

Vanochtend vroeg zijn we vertrokken en 's avonds om 19 uur zijn we aangekomen. Daar werden we ontvangen door de manager (erg aardig), die ook z'n vrouw en zoontje van 2 mee had.
Toen we een korte rondleiding hadden gekregen, zijn we eerst nog eventjes een lekkere pizza wezen eten in het dorpje hier. Er is nog niet zo veel open, want eigenlijk gaat alles pas open zodra er sneeuw valt en je kunt skieen.

We slapen in het hoofdgebouw bij een lange gang waar eerst onze keuken is, de Bollo club en daarna onze slaapkamer. Ook hebben we nederlandse tv en een badkamer voor z'n 2tjes.

In het weekend gaan we nog wat boodschappen doen en waarschijnlijk nog eventjes snowboarden op de gletscher in Kaprun.

Ik laat komende dagen nog wel eens wat horen.

Liefssss,
Stephanie

• 19 November 2011 - 08:45

Jolande:

Fijn dat je veilig bent aangekomen..
    Lijkt me ook erg fijn dat je nederlandse tv hebt ;)