Vroeg kerstdiner & tombola - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu Vroeg kerstdiner & tombola - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Stephanie - WaarBenJij.nu

Vroeg kerstdiner & tombola

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

03 December 2011 | Oostenrijk, Viehhofen

Grüß euch!

Hier weer eens een berichtje van mij, ik zit hier nu al iets meer dan 2 weekjes.

Deze week hebben we weer vanalles gedaan zoals tapijten neerleggen in de appartementen, een rondleiding/bezoek gekregen in een schoonmaakbedrijf waar altijd de handdoeken etc. van hier naartoe gaan (collega's vonden het ook een beetje raar dat we daar naartoe gingen maar ja we waren uitgenodigd..)
Verder begint het langzaam aan wat drukker te worden op het park, momenteel zo'n 13 appartementen bezet.
Volgende week tot nu toe 35 aankomsten (en dat kan alleen nog maar meer worden als er sneeuw gaat vallen) en dat geven ze deze week af! :D
Die week erna gaan we het pas écht druk krijgen zo'n 100 aankomsten op 1 dag.

Voor het eerst hierzo ook weer eens geskied samen met Fransien. Het was best druk op de piste maar het ging wel lekker eigenlijk.

Gisteren zijn we nog lekker uit eten geweest met alle collega's alvast als vervroegd kerstdiner. Strakjes hebben we daar geen tijd meer voor dus ja.
Ook hebben we een tombola gehouden (Fransien en ik hebben de cadeautjes ingepakt) zo'n 65! haha
Ik heb een setje van Rituals, een blusdeken & rookmelder, en een zwembadbon gekregen xD

Morgen ben ik vrij dus ga ik weer lekker snowboarde of skieen met Gerrit.

Servus!
Stephanie

• 04 December 2011 - 00:07

Mam:

Heel leuk meid, de groetjes aan iedereen daarzo. Doeiiii.

• 04 December 2011 - 11:41

Max En Loes.:

Stephe veel plezier met het skieen vandaag! 'k kreeg net je sms-je binnen dat je op de piste zat!
    We denken aan je hoor! xxx opa en oma.