Terug in Nederland - Reisverslag uit Murcia, Spanje van Stephanie - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Murcia, Spanje van Stephanie - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

13 Maart 2016 | Spanje, Murcia

Holaaa,

hier nog even een laatste update hoe mijn laatste tijd in Murcia is verlopen.

Heb het druk gehad met examens, maar had het een na laatste weekend nog vrij dus besloot wat leuks te gaan doen.
Samen met Lisa en Daan hebben we last minute een weekendje Valencia geboekt! Dat was super leuk, veel gezien en gelopen. En natuurlijk heerlijke Valenciaanse paella gegeten! Het was een eindje rijden met de bus (ca. 3 uur) maar het was het waard!

Daarna was het weer tijd om te leren want ik had nog 2 examens in de laatste week. Uiteindelijk heb ik mijn 30 benodigde studiepunten behaald, dus ben tevreden :)

De laatste week was eigenlijk heel vreemd, omdat ik helemaal alleen in het appartement zat. Al mijn huisgenootjes waren al eerder vertrokken omdat die al klaar waren op school. Echt heel vreemd om al die lege kamers dan te zien. Toen kreeg ik wel zin om ook weer eventjes naar huis te gaan.

Begin februari was het dan zover, ik vloog weer terug naar Nederland. Met al m'n koffers, bepakt en bezakt weer terug. Vanaf mijn appartement heb ik een taxi genomen die me naar het busstation bracht. De taxichauffeur was erg aardig, hij bracht zelfs m'n koffers tot aan de bus. (Erg handig want 2 grote en 1 kleine koffer sjouwen gaat niet zomaar haha!)
Na 50 minuutjes in de bus hebben gezeten kwam ik aan op het vliegveld. Daar moest ik nog zo'n 3 uur wachten totdat mijn vliegtuig vertrok. Ben maar ergens gaan zitten met wat te drinken, want duurt best lang als je niet echt aanspraak hebt!
Eenmaal in het vliegtuig zat ik lekker bij het raam dus kon alles goed zien. Toen ik aankwam in Eindhoven, is alles eigenlijk snel gegaan. Er zaten niet veel mensen aan boord en we waren de laatste vlucht die aankwam dus onze koffers waren er ook super snel.
M'n ouders en Johan stonden op me te wachten, super!

Al met al een leuke periode gehad in Murcia, had het niet willen missen! Natuurlijk is mijn Spaans ook wel wat vooruit gegaan wat een leuk pluspunt is ;)

Saludos a todos!
Stephanie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephanie

Actief sinds 30 Maart 2011
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 19487

Voorgaande reizen:

21 Februari 2016 - 17 Juli 2016

Stage in Duitsland, Keulen

02 September 2015 - 08 Februari 2016

Studeren in Spanje, Murcia

19 November 2011 - 21 April 2012

Stage in Oostenrijk, Viehhofen

Landen bezocht: