Alweer halverwege! - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Stephanie - WaarBenJij.nu Alweer halverwege! - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Stephanie - WaarBenJij.nu

Alweer halverwege!

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

09 Mei 2016 | Duitsland, Keulen

Na lange tijd weer eens een berichtje hoe het op mijn stage gaat.
Ik ben ondertussen alweer aan mijn 12e week begonnen (van de 21), dus zit net over de helft.
Ik heb niet stil gezeten en heb het lekker druk met projecten op het werk en leuke dingen in m'n vrije tijd.

Een tijdje terug ben ik met mijn baas en een paar collega's naar een beurs in Brussel geweest. Dit was erg leuk! 's Avonds zijn Lea (mijn huisgenootje & collega) Brussel wezen verkennen, aangezien we er allebei nog niet waren geweest. Het was jammer dat het super koud was en het regende, hagelde en zelfs onderweg nog flink sneeuwde, maar we hebben in korte tijd toch nog veel gezien. Van het Atomium tot Manneke Pis haha! De beurs zelf was ook interessant, we hadden een persconferentie voor de nieuwe website waaraan ook ik mee mag werken!

Verder heb ik op het werk super veelzijdige werkzaamheden, wat het erg leuk maakt. Ik heb pas mijn tussentijdse beoordeling gekregen van mijn baas, hij was erg tevreden, wat natuurlijk leuk is om te horen!

Afgelopen weekend zijn m'n ouders en Johan langs geweest, super gezellig! Veeeel te veel gelopen maar super veel gezien! Naar de Flora (botanische tuinen) geweest, ritje in de gondel over de Rijn gemaakt, de LVR Turm op geweest, met super gaaf panorama uitzicht. Ook nog door het park gewandeld en natuurlijk de slotjes-brug over gelopen.
Het was heerlijk weer de afgelopen week, dus ook nog lekker in het park in de zon gelegen.

In de weekenden doe ik vaak dingen met mijn huisgenootje, maar ook door de week gaan we nog wel eens de stad in of doen we een drankje in de Stadtgarten met collega's (als het lekker weer het toe laat). Daarnaast ga ik redelijk vaak naar huis in de weekenden om familie, vrienden en natuurlijk mijn lieve vriendje op te zoeken. Ik voel me nu wel een echt "student" die dan z'n was meeneemt en die natuurlijk schoon en fris gewassen en gestreken wordt door mama.
Ach ja wat doe je anders als je alleen een camping-wasmachinetje hebt ;) Wat overigens echt een uitkomst is als je in een appartement zit waar er anders geen wasmachine voorhanden is!

De tijd vliegt echt voorbij! Lea en ik hebben een lijstje gemaakt met dingen die we nog willen gaan doen. Dus die zijn we nu aan het afwerken voordat het er niet meer van komt.

Tot de volgende keer!

Liebe Grüße,
Stephanie



  • 10 Mei 2016 - 06:40

    Oma L.:

    Je verslagje gelezen. Hoewel ik de meeste dingen al wist is het toch altijd leuk!
    Lieve Groetjes
    Oma L.

  • 10 Mei 2016 - 15:35

    Mama Chris:

    De 3 daagjes waren superieur, veel gezien, lekker gegeten. Groetjes Mam en Pa .

  • 10 Mei 2016 - 17:35

    Barbara:

    Hoi Stephanie,
    je kan het wel genieten, maar ook werken, en het ordeel van je bas ist wel het allerfijnste.
    Je maak het perfekt!!!!
    Lg

  • 11 Mei 2016 - 16:24

    Linda:

    Hey Stephanie, beetje late reactie:
    Toch ook leuk hoor een verslagje te lezen, vlgs mij heb je het echt super naar je zin, gelukkig maar. En idd je 12e week alweer voorbij bijna, jeetje wat super snel toch.

    Je moet tegen je baas maar eens zeggen dat "geen wasmachine" niet vlgs de regels is van Global!!! Ha ha
    Zie gauw weer, lieve groet,

  • 12 Mei 2016 - 12:04

    Yonoco:

    Hola mi amiga,

    Leuk geschreven:)!
    We hadden mekaar natuurlijk laatst al bijgekletst via Skype (extra leuk om mekaar ook even live te zien) Maar nu ben ik helemaal up-to-date! Kletsen snel weer bij via Skype

    & Top van je goeie beoordeling (wordt vast nog over Skype toegelicht :)!)
    Stolz auf dir xx
    besosss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephanie

Actief sinds 30 Maart 2011
Verslag gelezen: 789
Totaal aantal bezoekers 19463

Voorgaande reizen:

21 Februari 2016 - 17 Juli 2016

Stage in Duitsland, Keulen

02 September 2015 - 08 Februari 2016

Studeren in Spanje, Murcia

19 November 2011 - 21 April 2012

Stage in Oostenrijk, Viehhofen

Landen bezocht: