Saludos desde Murcia - Reisverslag uit Murcia, Spanje van Stephanie - WaarBenJij.nu Saludos desde Murcia - Reisverslag uit Murcia, Spanje van Stephanie - WaarBenJij.nu

Saludos desde Murcia

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

24 Januari 2016 | Spanje, Murcia

Hallo allemaal!

hier weer eens een berichtje vanuit Spanje.

Ondertussen ben ik nog eventjes op wintersport en een weekje
thuis geweest in de kerstvakantie. Dat was natuurlijk heerlijk, maar daarna ben ik weer terug gegaan om het hier af te maken!

Ik heb ondertussen een nieuw huisgenootje gekregen, het Engelse meisje is een tijd geleden vertrokken terug naar huis. Daarvoor kwam Canadees meisje in de plek, die ook naar mijn universiteit gaat.

Heb nu best wel veel te doen, ondertussen alweer wat examen gehad. En mijn eerste studiepunten binnen en het vak Spaans afgerond. Nu de rest nog.. Vorige week en afgelopen week 2 examens en een presentatie gehad. Volgende week nog een verslag en een presentatie en ik moet een Engels les voorbereiden en dan ook daadwerkelijk les gaan geven aan de hand van het werkboek dat ik zelf gemaakt heb. Begin februari heb ik dan nog 2 examens en dan vlieg ik 6 februari weer terug naar huis!

De laatste weekjes proberen we natuurlijk nog wat leuke dingen te doen. Gisterenavond zijn we met z'n 8en uit eten geweest naar een restaurant waar ik nog niet geweest was. Beviel goed, heerlijke curry gegeten. Daarna nog uit gegaan, want het zou de laatste keer voor een aantal vrienden zijn die volgende week al vertrekken.
Ook mijn huisgenootjes gaan volgende week weg en dan heb ik voor 6 dagen het rijk alleen. Zal wel vreemd zijn omdat er altijd wel iemand was, aangezien we met z'n zessen in de flat zitten.
We houden maandag een afscheidsdiner thuis.

Voor morgen staat er nog een wandeltocht op de planning naar een groot standbeeld op een berg, wat blijkbaar ook een mooi uitzicht over Murcia geeft. Dus ik ben benieuwd.

Veel groetjes vanuit Murcia!

  • 24 Januari 2016 - 07:53

    Oma L.:

    Hoy STEPHE k heb net je mailtje en dit verslag gelezen!
    Geniet nog maar lekker de laatste paar weekjes in Murcia!
    Je zal het klimaat daar wel missen als je stage gaat lopen in Duitsland!
    Maar daar zal je er ook wel weer wat van maken!
    Lieve zondagmorgen groetjes uit het nu nog stille Sluis.
    Oma L.

  • 24 Januari 2016 - 15:41

    Mam:

    Ha dochter , de laatste loodjes, voor je weer even thuis bent, en dan op naar je volgende avontuur, gelukkig iets dichter bij.

  • 24 Januari 2016 - 17:23

    Linda:

    Hey hoi,
    Dat je nog tijd kon vinden voor een stukje....
    Weer leuk hoor, spannende laatste loodjes maar dan met een goed gevoel nr huis!
    En misschien goed nieuws over je "nieuwe baan"??
    6 februari is het zo, dus keep iT cool girl tot gauw

  • 25 Januari 2016 - 11:58

    Zusje & Angela:

    Heee, je kan het! Zet hem op, nog eventjes knallen! :D

    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephanie

Actief sinds 30 Maart 2011
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 19466

Voorgaande reizen:

21 Februari 2016 - 17 Juli 2016

Stage in Duitsland, Keulen

02 September 2015 - 08 Februari 2016

Studeren in Spanje, Murcia

19 November 2011 - 21 April 2012

Stage in Oostenrijk, Viehhofen

Landen bezocht: